Szukaj na tym blogu

niedziela, 6 stycznia 2013

Instrukcja montażu dla filtra MANN-FILTER CU/CUK 2855

Wymiana wkładu filtra kabinowego, w tych modelach nie jest łatwa. Zmieniając wkład należy zwrócić uwagę na określone punkty. Jeśli wkład filtra zostanie zamontowany niewłaściwą – odwrotną – stroną (odwrotny przepływ powietrza), może to spowodować poważne osłabienie jego wydajności. Po stosunkowo krótkim czasie działania, filtr będzie wymagał wymiany, ponieważ zredukowany przepływ powietrza spowoduje wyraźny spadek wydajności systemu klimatyzacji, wentylacji i ogrzewania pojazdu.

Porównanie montażu wkładów "z" i "bez" węgla aktywnego
Zastosowanie Volvo C70I, S60, S70, S80, V70, XC70, XC70II, XC90, XC90Sport

Wkład filtra cząsteczkowego CU 2855 Wkład z węglem aktywnym CUK 2855



Montując wkład filtra kabinowego, prosimy zwrócić uwagę, że wkład cząsteczkowy CU 2855 (wysokość wkładu 25 mm) jest aplikowany do górnego otworu (lewe zdjęcie), natomiast wkład filtra z węglem aktywnym CUK 2855 (wysokość wkładu 38 mm) jest wkładany do dolnego otworu (prawe zdjęcie) obudowy systemu klimatyzacyjnego i należy go wepchnąć aż do końca.



Ostatecznie, czarna klapka zamykająca oba otwory jest zamocowana precyzyjnie na obudowie i zamknięta przez dokręcenie śrub.



Skrzynka mieszcząca wkład filtra kabinowego znajdująca się w okolicy stóp pasażera, umożliwia włożenie filtra cząsteczkowego CU 2855 do przedniego otworu a wkładu z węglem aktywnym CUK 2855, do tylnego otworu.
Ta zasada, tycząca się do obu rodzajów wkładów filtrów kabinowych ma zastosowanie w wersji
pojazdu z kierownicą po prawej i po lewej stronie.
W sytuacji kiedy filtry kabinowe MANN-FILTER są zamontowane we właściwy, profesjonalny sposób,
zapewniają wydajność i pomagają osiągnąć większy komfort i bezpieczeństwo jazdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz